24 syyskuuta 2013

Tokotokotokotoko

Mä oon joidenkin asioiden suhteen vähän saamaton. Mä oon monesti miettiny miten pitäis koittaa päästä tokossa johonki ryhmään säännöllisesti treenaamaan ja pitäis tehä jotain muutenkin tokon suhteen. Mä oon nähny lähiaikoina niin hienoja ja motivoivia pilkkujen tokosuorituksia (hyvä Laura ja Jimi!), että on alkanu kolkutella mielessä, että kyllä mekin pystyttäis.

Meiän vaki treeninamit


Käytiin tänään siis ekaa kertaa Keski-Suomen kennelkerhon tottelevaisuuskoulutuksessa. Koulutukset ei oo mitenkään sitovia vaan maksavat 2e/kerta ja tulla saa sillon kun pääsee mikä sopii meille ihan hyvin.

Vähän arvoin, että menenkö "pennut ja aikuiset aloittelijat" vai "perusasioita osaavat ja kilpailijat" ryhmään, mutta koska ollaan tosiaan häiriössä tehty niin vähän niin päädyin menemään tuohon alkeisryhmään vaikka tietyt perusasiat onkin meillä jo hallussa. Ainahan voi sitte vaihtaa ryhmää jos alkaa siltä tuntua.

On se syksy


Olin vähän myöhässä kun en tahtonu löytää kentälle ja mihin jättää auton. Tehtiin mm. toisten koirien välistä pujottelua pitäen koiran huomion itsessä, perusasentoa ja seuraamista. Pilkku oli alussa oma sinkoileva itsensä (iiih, täällä on koiria, ihanaaaa), mutta vakavoitu onneks tosi kivasti ja pujottelu ja muut onnistu oikein hyvin. Perusasento on kuulema ihan kiva ja suora. Seuraamisessa kontakti putoili tavallista enemmän häiriön takia, mutta tilanteen huomioon ottaen oikein hyvin. Eiköhän me ens viikolla mennä uudestaan :)

Hyvä siitä tulee!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!