11 huhtikuuta 2015

Pikahehkutus

Juu mun ei pitänyt kirjoitella tänne jajaja mutta supernätti kevätilma ajoi meidät killerille tekemään pikatreenit ja mun vain on pakko päästä pikaisesti hehkuttamaan.

Jalin seuruu on tuntunut lähiaikoina ihan mielettömän hyvältä ja halusin sitä todisteeksi videolle. Ja vitjat, kyllä se näyttääkin mielettömän hyvältä!

Se nimittäin ravaa!! Mikä tekee seuraamisesta huomattavasti hallitumman oloista, pitää paremmin kroppansa kasassa. Ja minä kun olen aina kateellisena katsonut muiden raviseuraamisia ja noin vain eräs alkoi sitä yhtäkkiä tarjoamaan?  Jos mä tietäisin mitä on tapahtunut niin kertoisin, mutta mulla ei ole aavistustakaan. Treenitauko? Vetreä kroppa? Joka tapauksessa tuota ravia on niiiiiiin ilo katsoa etten kestä!

Vielä kun saadaan ne käännökset kuntoon niin avot! Ja niissäkin ongelma on ehkä enemmän minun oma huono käännöstekniikka.

Ja onhan tuo kaiken lisäksi ehkä ihan pirun näyttävän näköistä verrattuna entiseen peitsiseuraamiseen!

+ se ei ole aikoihin enää sekoittanut jääviä toisiinsa!

6 kommenttia:

  1. No eikö! Mä oon ihan höpönä tuijotellu tota videota että "ei tuo oo mun koira, voiko tuo olla mun koira, se ON mun koira!!" :D

    VastaaPoista
  2. Btw, vastasin blogiini sulle, toivottavasti ihan asiallisesti perustellen ja aihetta avaten :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja tämä liittyy postaukseen miten?

      Ei vaiskaan, käynpäs lukasemassa vastauksen :D

      Poista
  3. Vastaukset
    1. Niinpä! :) Vielä kun mä keksin ratkaisun meidän käännöksiin niin seuraaminen alkaa näyttää siltä miltä sen minun mielestäni pitää :D

      Poista

Kiitos kommentistasi!