29 kesäkuuta 2013

Valintoja, valintoja

Mä oon tiedustellu nyt kahesta eri paikkaa pääsyä treenaan agilityä ja tilanne on nyt tämmönen:

Paikka1
- nurmikenttä, ympärillä metsää
- vapaana treenipaikka ainoastaan alkeiskurssille, josta jäljellä enää 3 kertaa
- itsenäinen treenioikeus kahtena  päivänä viikossa, tiettyinä päivinä, tiettyyn aikaan. Töiden takia voi olla, etten kerkeä käydä itsenäisesti treenaamassa ollenkaan.
- alkeiskurssin jälkeen mahdollisesti järjestetään yksittäisiä maksullisia (5€/krt) teemakoulutuksia (pujottelu, kontaktit, hyppytekniikka, perusohjaus, esteosaaminen)
- 20€ jäsenmaksu, alkeiskurssi 5€

Paikka2
- hiekkakenttä, ilmeisesti jonkun omakotitalon pihan lähistöllä, osin aidattu
- ei vapaita treenipaikkoja
- itsenäinen treenioikeus jäsenmaksun maksaessa, päivän/t ja ajan saa valita
- 20€ jäsenmaksu

Jaa-a. Taidanpa kallistua ehkä kuitenkin tuonne ykkösvaihtoehtoon. Vaikka hetken mietin kyllä, että josko kävisin sitten tuolla kakkospaikassa itsenäisesti treenaamassa ja osallistuisin sitten vaikka muihin yhdistyksen järjestämiin  koulutuksiin (haku, toko...), mutta en tiiä viitinkö molempiin jäsenmaksuja kuitenkaan maksaa... Sovin jo kuitenkin, että käyn molempia kenttiä ainakin katsomassa. Unohin muuten treenitaskut Jyväskylään, hirveen orpo olo ilman :(

Mutta niitä kesäkuvia :)
No saatoin käydä viilentymässä kuraojassa 
Vauhdilla!
Mulla onki kaksjalkanen dalmatialainen o.O
Yksinäinen kulkija
Jipii! 
Täälä mä oon!
Kukkaispoika

6 kommenttia:

  1. Kuulostaapa huonoilta vaihtoehdoilta :( Tosi harmi! Ite kallistuisin ehkä kakkoseen vapaiden itsenäisten treenien takia,jos sieltä voisi sitten vaikka jonotella treenipaikkaa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No ei ollu joo parempia vaihtoehtoja, mut olin yllättyny että ees ton verran on valinnanvaraa täällä korvessa... Mä luulen että mä teen lopullisen päätöksen vasta ko nään molemmat kentät ja kuulee vähän tarkemmin minkälaiset systeemit niillä on.

      Poista
  2. Mäkin kallistuisin tohon kakkosvaihtoehtoon. Ois kuitenkin se itsenäinen treenioikeus ja pystyy menemään sillon kun haluaa. Kun miettii että onko alkeiskurssista teille enään mitään hyötyä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä kaipaisin semmosta että oikeesti saa mennä lähestulkoon vapaasti kentälle, eikä näin että joutuu sanoa että tulen joka viikko tiistaina kello 20.00... On kesäsin vähän muuttuvat aikataulut ja rytmit.

      Mä luulen, että uudessa kentässä (ja vielä ulkokentässä) ois Jalille ihan tarpeeks haasteita vaikka tehtäiski jotain pelkkiä alkeita :D Ja voisinhan mä varmasti tehä kontakteja ja keinua ja näitä joihin tarttee varmistusta. Toisaalta voin mä tehä niitä toki itekin... Noh, käyän kattelemassa kerran mimmosta meno on ja päätän sitten :)

      Poista

Kiitos kommentistasi!